Friday, March 30, 2012

Satu Malam di Universiti Malaya





Malam ini aku tiba-tiba teringat saat-saat penjelajahan aku dan kawan-kawanku di beberapa buah universiti di Malaysia sebagai lawatan akademik dan pertukaran budaya di antara universiti. Salah sebuah daripada universiti yang sempat kami lawati dan tinggal di sana ialah Universiti Malaya. Memang sebuah kenangan yang tidak dapat dilupakan dan akan sentiasa abadi di ingatan. Gambar-gambar ni aku ambil ketika kami bermalam di asrama Universiti Malaya dan ia dilekatkan oleh yang empunya bilik tempatku tidur... Tanpa ku sedari, pesanan dari cebisan-cebisan kertas ini lah yang memberiku hidayah dan semangat untuk berjuang demi mencari sinar itu... :') (alahai..tiba-tiba rindulah pula saat-saat di sana)

2 comments:

  1. Noniiee~ Manith jua yg menulis kata2 atu. Ya ngambil subjek malay ka? (jdnya lau lawa menulis ngambil malay lh, camapa generalisationku aa XD). atu Nonie, ku nda dpt baca kata2nya rh gmbr no 3 n 5, curious hantapku apa yg d buatnya huhuhu. salin balik nonie n den post rh ur blog hehehe. (menyushkn ku aa XD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awu.... :D :D aku suka.. :D :D i dunno ah Nad..maybe jua..nada ku bejumpa sama urangnya...hehehe bah will do..i'll put it up soon :D

      Delete