Thursday, October 11, 2012

Reminiscing sikit

"Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu, tapi sayang kan ku capai bintang dari langit untukmu" ~ Yuna. This song playing on repeat. The smell of my Garnier lotion. A peaceful night. Zizan. These are just some stuffs (and one person) that make me happy tonight. Tiba-tiba saja semua ni membawa aku kembali ke saat-saat Super Spontan. Waktu itu, aku masih mengajar di salah sebuah sekolah menengah. Sestiap Jumaat malam, tidak akan ku lepaskan peluang menonton Super Spontan. Sebuah rancangan yang berjaya menghilangkan stressku setiap minggu. And from there, I am getting fonder of Zizan. Entah, aku tidak pasti bagaimana untuk menghuraikan perasaan ini tapi perasaan ini sungguh indah dan menenangkan. Ada sesuatu di dalamnya yang membuatku merasa tenang dan nyaman. It's not always about Zizan but... yeah, I don't know. Just something. Hm...actually, Zizan is part of it, though. But the rest of it, I don't know. Only God knows how I feel. Whenever I feel this, I will smile. In fact, I am smiling now. :) Oh ya, tadi aku tweet Zizan dengan pantun rabak ku. Hahaha :D Tak sangka pula dia retweet~ :D :D Kuat betul penangan Zizan sampai followers aku naik mengejut. Hohoho~ And I loooooove that picture of him tengah prepare nak makan :D Comel lote~

Image source: @zizanrajalawak (Twitter)

No comments:

Post a Comment