Sunday, April 22, 2012

Takut...

Entah kenapa tiba-tiba saja hatiku terasa takut. Fikiranku mula timbul pelbagai bayangan yang menakutkan. Tuhan saja yang tahu bagaimana perasaanku di ketika ini. Di akhir-akhir ini, aku rasa bagaikan tersasar jauh dari landasan kehidupan. Hidupku terlalu sibuk mementingkan hal ehwal keduniaan sehinggakan tiada masa untukku mendekati Tuhan. Astaghfirullahal'azim... Aku jadi begitu takut. Sungguh-sungguh takut sekiranya aku tersasar jauh... Naudzubillahiminzalik! Ya Allah, jangan Kau biarkan aku hanyut... Aku perlukan pertolongan dan kekuatan dariMu... Kuatkanlah hatiku menghadapi hari-hari yang begitu sukar. Jangan Kau biarkanku sendirian... :'(

1 comment:

  1. Asalamu alaikum
    perhaps you can put a link to my site in your links section
    jazakAllah

    ReplyDelete